tirsdag 29. juli 2014

Gikk på en smell gitt..


Laderen min ville ikke lade opp 2 batterier..og midt oppe i det hele så skulle jeg ha bryllupsfotografering.. da spredte panikken seg sakte men sikkert.

I all hast etter å ha møtt bruden stakk jeg i butikken og kjøpte min første pakke med røyk etter røykeslutten.. og nå får vi ikke tak i 10 pk lenger, så jeg måtte kjøpe 20 stk.(!)

Innimellom fotograferingen så ble det lettere å fyre opp en røyk ennå dampe, da man skal suge saaakte på dampen.. det har man ikke tid til i et bryllup.
Om det er noen trøst så smakte det pyton!

Dagen etter dro vi rett til Sverige og fikk byttet lader.. i tillegg kjøpte jeg et par batterier til, litt ekstra juice og coiler.. fortsatt ligger jeg på + siden i sparte penger og nå skal jeg ha nok for en stund fremover.
Dette kan man bli skikkelig glad av :D

Vape on, folks!


2 kommentarer:

  1. Du er veldig veldig flink, og jeg synes dette høres veldig veldig mye ut! Altså så mye endringer, så all ære til deg :)

    SvarSlett
  2. Takk Kristin :D
    Ja det er mye men jeg tror ikke på å ta en ting om gangen ;)
    Må være fullt og helt og ikke stykkevis og delt :)
    Blir spennende å se endringene frem til neste vår.. Håper jeg ser en forskjell da :)

    SvarSlett

Takk for kommentaren :D