mandag 7. juli 2014

Trening må til...

Vekt er alltid et tema når man slutter å røyke.. og det er det med meg også.
Jeg har alltid vært undervektig.. og 55 kg på 180 cm er ikke mye.
Så traff jeg han jeg bor med i dag og det har vært snart syv gode år for meg.. vekta var det verre med :)
På det verste har jeg veid 89 kg og skal man tro på BMI så er jeg over på overvektig.

Siden jeg har sluttet å røyke så er jeg redd for mer vektoppgang men jeg er noe beroliget på disse dampesidene på facebook, de fleste går ned i vekt på damp og det forstår jeg godt.. mesteparten av sukkerkickene mine er borte. Likevel velger jeg å trene litt og tenke på hva jeg dytter inn i munnen.

Jeg går nå rask tur fra Sørlihavna til Losby gods..en tur på nesten 7 km... den siste gangen jeg gikk la jeg inn noen jogge-intervaller også :) Det gikk jo strålende nå som pusten har blitt så mye bedre på de siste 3 ukene.
Sørlihavna ligger i Lørenskog komune og der finnes det ytendørs treningsapparater, du ser det på bildet over.
Alle apparatene er laget av tømmer og står til fri disposisjon for de som vil bruke de :)
Vi har benyttet oss av disse de siste ukene og jeg har fått min andel med treningesverk ;)

Etterhvert vil jeg legge inn øvelsene jeg gjør, uten at det gjør meg til noen treningslærer, jeg må bare komme skikkelig i gang og vite hva jeg driver med :)

Ha en fin uke folkens!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren :D