lørdag 5. juli 2014

Merkbare endringer etter 14 dager.

Jeg har hatt en del merkbare forandringer på kroppen etter bare 14 dager på damp.

1) Pusten har blitt utrolig mye bedre.. Jeg har bla astma.. Pusten er nå så mye bedre at de bakkene jeg har hatt problemer med å gå før og kanskje måtte ha en hvilepause på, kan jeg nå gå uten problemer. Jeg har også begynt med intervall jogging, uten å bli sliten med en gang.

2) Jeg har en planlagt neseoperasjon, den tror jeg at jeg ikke trenger lenger.. Virker som slimhinnene har trukket seg tilbake, for nå kan jeg puste fritt gjennom nesen. Dette betyr at jeg nå har fått en mye bedre søvn. Før sov jeg max 4 timer pr natt, nå klarer jeg  fint 8 timer uten å våkne fordi jeg ikke får puste eller er tørst.

3) Tenner. Jeg byttet tannkrem.. til pepsodent med et lite håp om å få litt hvitere tenner.. med røykeslutten fikk jeg et raskere resultat enn jeg hadde forventet. Jeg sier ikke at jeg har fått en perlerad på 14 dager men det har blitt utrolig mye bedre :D

4) Luktesans. Jeg har en utrolig god luktesans, så her forventer jeg ikke at den skal bli bedre, gjør den det så får jeg et problem.. for jeg lukter det meste og hadde kanskje egnet meg som vinkjenner ;)

5. Jeg lukter bedre ;) Jeg har normal hygiene og selv om jeg har røyket ute på verandaen så vil nok de rundt meg likevel kjenne at røyklukten mangler.
I dag når jeg gikk på jobb, så gikk jeg bak ei dame som hadde røyka ganske nylig.. uff.. glad jeg er ferdig med det.. det lukta nemlig ikke godt. Stakkars de som har gått bak meg ;)

Dette var det jeg har merket så langt.. og jeg kommer til å oppdatere etterhvert som jeg kjenner fler fordeler..







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren :D